ធ្វើយ៉ាងណាទើបដឹងថា យើងប៉ះរូបហ្នឹង?
សំគាល់កន្លែងណាថាម្រាមដៃយើងប៉ះនៅ កន្លែងណាមួយរបស់ទូរស័ព្ទ? មានតែការប្រើ Touch
Detections ទើបអាចដឹងបាន។ ឡូអាមាន Touch detection function
។ មានកម្មវិធីជាច្រើនដែល ដំណើរការលើ Smart Devices សុទ្ធតែប្រើ touch detection។ នៅមេរៀនទី៣មានការបញ្ចូលកូដ
Touch នៅលើអេក្រង់ដែលមានសំលេងលឺ។
១. ចាប់ដំណើរការកូដដែលប្រើ Touch Detection
បង្កើតរូបមួយដាក់លើអេក្រង់ ដែលមាន x = 250, y =
350 (សូមមើលកូដក្នុងមេរៀនទី៣)
បន្ទាប់មកសរសេរ Function មួយដែលនឹងប្រាប់ទៅរូបនោះ ថាវានឹងលេងជាសំលេងនៅពេល
ប៉ះវា។
Tips: តើ Touch Event ជាអ្វី?
១. Touch Id: វាជាការ Touch
ដែលអាចបែងចែករវាងការ Touch ជាច្រើន
តាមរយះការ Touch ផ្សេងៗគ្នានេះ។ តាមរយះការ Touch Id នៅពេលយើងចាប់ផ្តើម Touch វានឹងស្គាល់តាមរយះម្រាមយើង
ក្នុងការ Touch លើអេក្រងដែលវានឹងផ្លាស់ប្តូរ State, បង្កើនការ touch events (moved, ended and so forth)
២. Event.name: វាអាច Access
បានដោយសារ touch event listener
៣. Event.phase: វាជា String
ដែលបង្ហាញនៅលទ្ធផលនៃការ touch វាអាចដូចជាតំលៃខាងក្រោម
* Began = ការចាប់ផ្តើមនៃការ Touch
* Moved = ចាប់ផ្តើមធ្វើចលនា
* Ended = ការ Touch ត្រូវបានបញ្ចប់
* Cancelled
= ការ Touch ត្រូវបាន Cancelled
៤. Event.target = គឺជាបង្ហាញ់
Object ប្រើជាមួយ Touch Event។ តំលៃរបស់វាគឺ
nil បើសិនជាបានប្រើប្រាស់ជាមួយនឹង Runtime touch
event។ ជាទូទៅវាត្រូវបានប្រើជាមួយ function listeners។ បើសិនវាជា table listeners ត្រូវប្រើជាមួយនឹង object
ដោយប្រើប្រាស់ Self ជំនួសវិញ។
៥. Event.time = event មួយនេះផ្តល់នូវភាពងាយស្រួល
ក្នុងការយកម៉ោងជា វិនាទី នៅពេលចាប់ផ្តើមកម្មវិធី, នៅពេលដែលប្រើជាមួយនឹង touch
event listener function
៦. Event.x = វាជាចំនុចចាប់ផ្តើមរបស់
x នៃ Screen Coordination នៃការ
Touch
៧. Event.xStart – event.y – event.yStart
the codes are the same
No comments:
Post a Comment