គេប្រើសំរាប់
Loads គ្រប់ហ្វាល់ទាំងអស់ចូលទៅកាន់ Memory ហើយត្រឡប់មកជា
reference សំរាប់ audio data។
ហ្វាល់ត្រូវបាន Load ពេញលេញនៅក្នុង Memory ហើយវាអាច reused/played/shared លើ Channels
ជាច្រើនដូចនេះការ Load វាមានតែម្តង។
សូមប្រើវាសំរាប់ Load គ្រប់សំលេងទាំងអស់ដែលលេងជាប្រចាំ។
សំរាប់លទ្ធផលល្អការ Load គ្រប់សំលេងទាំងអស់នៅពេល ចាប់ផ្តើម Launch
app ក្នុងការចាប់ផ្តើម Level ថ្មី។
Syntax:
audio.loadSound (audiofileName [, baseDir])
audiofileName(តំរូវការ)វាជា String ដែលជាឈ្មោះរបស់
audio ដែលចង់ Load វា។ format
sound ដែលវា Support អាស្រ័យលើ Devices
ដែលប្រើ។
baseDir(ជំរើស) ដោយសំលេងដើមរបស់វា ដែលស្ថិតនៅក្នុង Project
folder (system.ResourceDirectory)
សូមមើល
Sound
Format
គ្រប់ទាំង
Platforms
support ១៦bit uncompressed .wav
IOS
& Mac support .mp3, .caf & .acc
Window
support .mp3 with .wav
Android
support .mp3 & .ogg
សូមមើលកូដះ
local funnySound
= audio.loadSound( "soda.mp3" )
audio.play
(funnySound)
No comments:
Post a Comment