audio.play()
= ជាប្រភេទ Function។ វានឹងលេង audio
តាមរយះ audio handle on a channel។ បើសិនជា channel
មិនច្បាស់លាស់ ពេលនោះ Channel ដែលទំនេរនឹងចាប់ផ្តើមលេង។
វាមាន
syntax: audio.play ( audioHandle [, options] )
audioHandle
(តំរូវការ)
object:
វាជាទិន្នន័យ Data ដែលចង់លេង (as
returned from audio.loadSound() and audio.loadStream)
options:
(ជំរើស)
table:
បន្ថែម Options សំរាប់ Playback ។ សូមមើល Format for options, ដែល តារាងរបស់options
អនុញ្ញាតឪ្យយើងបន្ថែមនូវជំរើសជាច្រើន។
local
options = { channel =1, loops = -1, duration = 30000, fadein = 5000, onComplete
= callbackListener}
-
Channel (optional) ជាចំនួនលេខ,
ជាចំនួនលេខ Channel ដែលចង់លេង។ លេខ១ជាចំនួនលេខរបស់ channel
(currently 32) ជាចំនួនដែលត្រឹមត្រូវ។ បើសិនជាលេខ ០ ឬក៏ លុបចោល
ពេលនោះ channel នឹងរើសលេងដោយខ្លួនឯង។
-
Loops (ជំរើស) ជាលេខនៃចំនួនពេលដែលចង់ឪ្យ audio ក្នុងការធ្វើការ
Loop។ មានន័យថាលេខ០ ពេលនោះAudio នឹងលេខចំនួន០ដង
ដែលមានន័យថាសំលេងនឹងលេងម្តង ហើយមិន Loop ទេ។ -១ Loop នឹងលេងរហូត។
No comments:
Post a Comment