ជាប្រភេទហ្វាំងសិនរបស់
Audio
គេប្រើវានៅពេលលេង Sound ដោយនៅកំរិត Volume
ណាមួយ។ សំរាប់ Audio នឹងបន្តលេងបន្ទាប់ពី fade
បញ្ចប់។
ចំណាំះ
នៅពេលដែល fade
vomule គឺមានន័យថាអ្នកកំពុងផ្លាស់ប្តូរសំលេង។
Syntax:
audio.fade ( [ { [ channel = c] [, time = t] [, volume = v ]}] )
សំរាប់ហ្វាំងសិននេះប្រើតែ
Single
Table ជា Parameter ជាមួយនឹង Optional
keys:
Channel(ជំរើស) ជាចំនួន Channel ដែលចង់
Fade ។ ១រហូតដល់ ចំនួនច្រើនបំផុត ចំណែក ០ មានន័យថា fade
គ្រប់ទាំងអស់
Time(ជំរើស) ជាចំនួនលេខ ដោយចាប់ពីពេលនេះ(គិតជាវិនាទី)
ដែលចង់ឪ្យ Audio to fade over & stop។ បើមិនប្រើពេលវេលាមានន័យថា
វានឹងប្រើ default fade ដែលគិតជា១០០០វិនាទី
Volume(ជំរើស) ជាចំនួនលេខ ដែលចង់ប្រើសំរាប់ fade។ វាចាប់ផ្តើមពី ០.០ ទៅ ១.០ ជាចំនួនធំ។ បើសិនមិនប្រើវា
ពេលនោះតំលៃដើមរបស់វាគឺ ០.០
សូមមើលកូដះ
local
backgroundMusic = audio.loadStream( "media/callingSound.mp3"
)
local
backgroundMusic = audio.play( backgroundMusic, { channel=1,
loops=-1, fadein=5000 } )
audio.fade(
{ backgroundMusic=1, time=2000,
volume=0.2 } )
១.
បង្កើត file
sound មួយឈ្មោះ callingSound.mp3
២.
ចាប់ផ្តើម Play
៣.
ឪ្យវា fade
No comments:
Post a Comment