ចាប់ដំណើរការកូដដោយប្រើ Timer
តើ
Timer
ជាអ្វី? គេប្រើវាដើម្បីអ្វី? ភាគច្រើនហ្គេមមាន timer សំរាប់ ចាញ់, ឈ្នះ, ព្យាយាមម្តងទៀត, លោត, បញ្ចប់ Level ដែលសុទ្ធតែអាចប្រើជាមួយនឹង Timer បាន។
Timer
Events ត្រូវបានប្រើប្រាស់នៅក្នុងការតភ្ជាប់ ដោយប្រើជាមួយ Timer
Libruary.
តើអាចសរសេរ
Function
មួយដោយប្រើ Timer ជាអ្នកគ្រប់គ្រងលើ
វគ្គនោះ, បើសិនជាអ្នកលេងមិនអាចបំពេញតាមលក្ខខ័ណ្ឌរបស់វគ្គនោះបាន នឹងចាញ់។
១. Event.time =
វាជា time ដែលប្រើជា milliseconds នៅពេលកម្មវិធីចាប់ផ្តើម
២. Event.source
= វាជា Reference សំរាប់ Timer
registered ដែលបញ្ជូនទៅកាន់ Event។
វាមានផលប្រយោជន៏ច្រើនបើសិនជាប្រើ multiple timers calling the same
listener.
៣. Event.name =
ជា String “timer”
៤. Event.count
= ជាចំនួនពេលវេលាដែល Timer បាន Fire ទៅកាន់ listener។
វាមានផលប្រយោជន៏ច្រើនបើសិនជាចុះឈ្មោះជាមួយនឹង Timer to fire multiple times។
No comments:
Post a Comment