Total Pageviews

Tuesday, March 18, 2014

ការដាក់ Object ទាំងអស់នៅក្នុង Group


ប្រើសំរាប់ បង្កើត Group ដែលអាចបន្ថែម ឬលុបចោលនៅ Child Display Objects។ ចាប់ផ្តើមវាគ្មាន Children នៅក្នុង Group ទេ។ កន្លែងដើមរបស់វាគឺ នៅ Parent’s Origin ហើយ anchor របស់វាគឺចាប់ ផ្តើមនៅកន្លែងមួយ។
ចំណាំះ ការប្រើប្រាស់ Groups ជាមួយនឹង Physics engine មានដែលកំនត់។

Syntax: display.newGroup()

សូមមើលកូដះ
បង្កើត rectangle & a group បន្ទាប់មកដាក់ rectangle ទៅក្នុង Group

local rect = display.newRect (20,50,100,100)
rect:setFillColor (0.5)

local group = display.newGroup()
group:insert (rect)


No comments:

Post a Comment