ប្រើសំរាប់ បង្កើត Group ដែលអាចបន្ថែម ឬលុបចោលនៅ Child Display Objects។ ចាប់ផ្តើមវាគ្មាន Children នៅក្នុង Group ទេ។ កន្លែងដើមរបស់វាគឺ នៅ Parent’s Origin ហើយ anchor របស់វាគឺចាប់ ផ្តើមនៅកន្លែងមួយ។
ចំណាំះ ការប្រើប្រាស់ Groups ជាមួយនឹង Physics engine មានដែលកំនត់។
Syntax: display.newGroup()
សូមមើលកូដះ
បង្កើត rectangle & a group បន្ទាប់មកដាក់ rectangle ទៅក្នុង Group
local rect = display.newRect (20,50,100,100)
rect:setFillColor (0.5)
local group = display.newGroup()
group:insert (rect)
No comments:
Post a Comment