Total Pageviews

Monday, March 24, 2014

LoadSound មកដាក់លើ Devices

គេប្រើសំរាប់ Loads គ្រប់ហ្វាល់ទាំងអស់ចូលទៅកាន់ Memory ហើយត្រឡប់មកជា reference សំរាប់ audio data។ ហ្វាល់ត្រូវបាន Load ពេញលេញនៅក្នុង Memory ហើយវាអាច reused/played/shared លើ Channels ជាច្រើនដូចនេះការ Load វាមានតែម្តង។ សូមប្រើវាសំរាប់ Load គ្រប់សំលេងទាំងអស់ដែលលេងជាប្រចាំ។ សំរាប់លទ្ធផលល្អការ Load គ្រប់សំលេងទាំងអស់នៅពេល ចាប់ផ្តើម Launch app ក្នុងការចាប់ផ្តើម Level ថ្មី។


Syntax: audio.loadSound (audiofileName [, baseDir])
audiofileName(តំរូវការ)វាជា String ដែលជាឈ្មោះរបស់ audio ដែលចង់ Load វា។ format sound​ ដែលវា Support អាស្រ័យលើ Devices ដែលប្រើ។
baseDir(ជំរើស) ដោយសំលេងដើមរបស់វា ដែលស្ថិតនៅក្នុង Project folder (system.ResourceDirectory)
សូមមើល Sound Format
គ្រប់ទាំង Platforms support ១៦bit uncompressed .wav
IOS & Mac support .mp3, .caf & .acc
Window support .mp3 with .wav
Android support .mp3 & .ogg
សូមមើលកូដះ
local funnySound = audio.loadSound( "soda.mp3" )

audio.play (funnySound)

No comments:

Post a Comment