Total Pageviews

Friday, March 21, 2014

ដូចជាស្ងាត់ ដាក់ភ្លេងមួយមើល

audio.play() = ជាប្រភេទ Function។ វានឹងលេង audio តាមរយះ audio handle on a channel។ បើសិនជា channel មិនច្បាស់លាស់ ពេលនោះ Channel ដែលទំនេរនឹងចាប់ផ្តើមលេង។ វាមាន 


syntax: audio.play ( audioHandle [, options] )

audioHandle (តំរូវការ)
object: វាជាទិន្នន័យ Data ដែលចង់លេង (as returned from audio.loadSound() and audio.loadStream)
options: (ជំរើស)
table: បន្ថែម Options សំរាប់ Playback ។ សូមមើល Format for options, ដែល តារាងរបស់options អនុញ្ញាតឪ្យយើងបន្ថែមនូវជំរើសជាច្រើន។
local options = { channel =1, loops = -1, duration = 30000, fadein = 5000, onComplete = callbackListener}
-       Channel (optional) ជាចំនួនលេខ​, ជាចំនួនលេខ Channel ដែលចង់លេង។ លេខ១ជាចំនួនលេខរបស់ channel (currently 32) ជាចំនួនដែលត្រឹមត្រូវ។ បើសិនជាលេខ ០ ឬក៏ លុបចោល ពេលនោះ channel នឹងរើសលេងដោយខ្លួនឯង។

-       Loops (ជំរើស) ជាលេខនៃចំនួនពេលដែលចង់ឪ្យ audio ក្នុងការធ្វើការ​ Loop។ មានន័យថាលេខ​០ ពេលនោះAudio នឹងលេខចំនួន០ដង ដែលមានន័យថាសំលេងនឹងលេងម្តង ហើយមិន Loop ទេ។ -Loop នឹងលេងរហូត។

No comments:

Post a Comment