Total Pageviews

Tuesday, April 8, 2014

ជួយសន្សំថ្មរបស់ smart devices


គេប្រើសំរាប់ធ្វើអ្វី? សំរាប់ System មួយនេះវិញគេប្រើសំរាប់គ្រប់គ្រង់ Idle Timer ត្រូវបាន enabled ហើយឬនៅ។ បើសិនជាបញ្ចូលវាទៅកាន់ True, ពេលនោះ Timer នឹងត្រូវដំណើរ ការ(default) ឬក៏ inactive បើសិនជា false។ នៅពេលដែល Active, idle timer dims ទៅកាន់ អេក្រង់ហើយដាក់ device ទៅកាន់ Sleep នៅពេលគ្មាន user activity occurs
សូមចំណាំះ
សំរាប់ថ្មះ នៅពេលកម្មវិធីមិនមានដំណើរការដូចជាការប៉ះអេក្រង ពេលនោះវានឹង system ទៅជា sleep។ ការធ្វើបែបនេះសំរាប់សន្សំថ្ម។ សំរាប់ Simulator ដែល API របស់វាមិនត្រូវបាន Disable the screen saver សំរាប់ Mac Or Windows Simulator

Syntax: system.setIdleTimer (enabled)

Enabled(តំរូវការ) គេប្រើវាជា Boolean (ពិត ឬមិនពិត) ក្នុងការ pass true ដើម្បី enable idle timer ចំណែក false ត្រូវបាន Disable

សូមមើលកូដះ
System.setIdleTimer (false)

System.setIdleTimer (true)

No comments:

Post a Comment