Total Pageviews

Monday, April 21, 2014

physics.setContinuous()

physics.setContinuous()
ដោយ default, Box2D បង្ហាញនៅ collision detection continuous ដែលការពារនៅ Objects from “tunneling” បើសិនជាវា turn off an object នឹងធ្វើចលនាយ៉ាងលឿនដែលអាចឆ្លងកាតជញ្ជាំង អិតស្តើងបាន។ ក្នុងដំណាក់កាលដែល complex situations ដែល bodies ត្រូវបានភ្ជាប់ជាមួយនឹង Pivot joints (ragdolls) instability អាចកើតមាន។ ដើម្បីដោះស្រាយវាត្រូវតែ turn up ចំនួនលេខរបស់ velocity iterations ដោយការប្រើ physics.setVelocityIterations()។ វាអាចគិតបានតាមរយះ reduce frame rates។ សំរាប់ដំណោះស្រាយមួយទៀតគឺ disable continuous physics។ វាអាចការពារនៅ instability ដោយគ្មាន increasing iterations។ សូមដាក់ bodies ជា static extra thick to prevent tunneling effects
Syntax: physics.setContinous (enabled)
Enabled (តំរូវការ) វាជា Boolean ក្នុងការគ្រប់គ្រង់ whether continuous physics is enabled or not
សូមមើលកូដះ
Physics.setContinous(false)


No comments:

Post a Comment