Total Pageviews

Monday, April 21, 2014

physics.setScale()

physics.setScale()
នេះការបញ្ចូលនូវ internal pixel-per-meter ratio ដែលប្រើសំរាប់បំលែង on screen corona coordinated ទៅនឹង​ simulated physics coordinates។ វាត្រូវប្រើតែម្តងមុនពេលដែល any physics objects are instantiated។ បើប្តូរតំលៃវានឹងមិនមាន visual consequenses។ វានឹងប៉ះពាល់ដល់ physic model។ ពីព្រោះ Box2D engine is tuned for simulating medium-sized objects between 0.1m and 10m in size។ ដូចនេះការប្រើ Objects in game ត្រូវតែ mapped ជាមួយនឹង​ physical properties that fall roughly within this range។ ចំណែកតំលៃ scale ដើមគឺ 30 មានន័យថា ០.១​ទៅកាន់ ១០ម range corresponds to visible objects btween 3 & 300 pixels in size។ សំរាប់រូបភាពធំ សូមបង្កើនតំលៃជា ៦០ ឬច្រើនជាង
សូមបង្កើនតំលៃបើសិនជា Objects simulating seem to sluggish or reach too slowly។ វាប្រហែលជាធំហើយនឹងធ្ងន់ សូមព្យាយាមក្នុងការ raising the scale calue and or reduce their desities
Syntax: physics.setScale (value)
Value (តំរូវការ)វាជាចំនួនលេខដែលត្រូវបញ្ចូលនៅតំលៃ Scale។ តំលៃដើមគឺ ៣០ range corresponds to visible objects btween 3 & 300 pixels in size
សូមមើលកូដះ​
Physics.setScale (60)



No comments:

Post a Comment