នេះជា Type ShapeObject របស់ Corona
SDK
សំរាប់
Vector
display objects ដែលជា objects បានបង្កើតឡើងមិនមាន
images, ដូចជា rectangles, circles, rounded
rectangles and lines
នេះជា
Properties
របស់វា
object.blendMode
ប្រើសំរាប់ប្តូរនៅ
blend
mode on a specific object
នេះជា
Blend
mode types
Standard
Presets
Normal: វាជា ស្តងដារ blend mode
Add: វាដូចគ្នានឹង linear dodge, additive blends are useful for
glowing effect
Multiply:
ប្រើជា multiply blends វាមានប្រយោជន៏សំរាប់
បង្កើត shadows, blending with white results in no change, blending with
other colors will darken the composited image
Screen: ប្រើសំរាប់ lighten images ដោយគ្មាន lightening
the darkest area
Porter
– duff presets
Clear
Src
Dst
srcOver
dstOver
srcAtop
dstAtop
xor
Custom
blend modes
សំរាប់
Custom
blend modes ប្រើសំរាប់គ្រប់គ្រងនៅ source and destination
factors ដែលប្រើនៅក្នុង blending calculation។ វាប្រើតាមរយះ Lua table and destination factors
Key
srcColor(តំរូវការ) វាជា String
scrAlpha(ជំរើស) វាជា String ដែលតំលៃដើមគឺជា
srcColor
dstColor(តំរូវការ) វាជា String
dstAlpha(ជំរើស) វាជា String ដែលតំលៃដើមដូចគ្នានឹង
dstColor
values
zero
zero
one
srcColor
oneMinusDstColor
srcAlpha
oneMinusSrcAlpha
dstAlpha
oneMinusDstAlpha
srcAlphaSaturate
ដែនកំនត់
សំរាប់
android
devices ខ្លះ វាមិនអាច load images ជា premultiplied
alpha។
សូមមើលកូដះ
Additive
blend
local
bkgd = display.newImage( "blendmode_bg.jpg" )
local
laser = display.newImage( "blendmode_laser2.png" )
laser.blendMode
= "add"
object.fill
សំរាប់
object
fills, Corona ប្រើ concept of paint។ នៅពេលដែលដាក់វាជា
assign a paint to a fill ប្រើសំរាប់ interior area នៃ shape is rendered
Paint
types:
សំរាប់
general,
paints ជា Lua tables ដែលផ្ទុកនៅ data។ វាមានប្រភេទផ្សេងនៃ paints:
Paint: ជា solid colors
bitmapPaint:
ជា texture/images
CompositePaint:
ជា multi textures
GradientPaint:
ជា linear gradients
ImageSheetPaint:
ជា Texture atlases
សូមមើលកូដះ
Local
rect = display.newRect (135,100,50,50)
Rect.fill
= {1,0,0} – red
object.path
វាជា
Paths are
a property របស់ shapes ដែលអាចគ្រប់គ្រង់លើ geometry
of the shape
សូមមើលកូដះ
local
rect = display.newRect( 135, 100, 50, 50 )
local
path = rect.path
transition.to(
path, { width=200 } )
object.stroke
សំរាប់
object
strokes, Corona ប្រើ concept paint។
សំរាប់
general,
paints ជា Lua tables ដែលផ្ទុកនៅ data។ វាមានប្រភេទផ្សេងនៃ paints:
Paint: ជា solid colors
bitmapPaint:
ជា texture/images
CompositePaint:
ជា multi textures
GradientPaint:
ជា linear gradients
ImageSheetPaint:
ជា Texture atlases
សូមមើលកូដះ
local
rect = display.newRect( 135, 100, 50, 50 )
rect.stroke
= { 1, 0, 0 }
-- red
rect.strokeWidth
= 4
object.strokeWidth
ប្រើសំរាប់បញ្ចូលនៅ
Stroke
width of vector objects នៅក្នុង pixels។ សូមចំណាំថា
stroke widths are broken up to inner and outer parts។
វាជា stroke is centered នៅលើ boundaries of the object។ វាប្រើដោយចែកនឹង២ ពេលនោះ math.floot() on values
ចំណាំះ
សំរាប់ stroke
widths of an object is o by default if not set
No comments:
Post a Comment