Event Axis
Axis events កើតឡើងនៅពេលដែល analog
data ត្រូវបានទទួលពី InputDevices’s axis inputs។ ឧទាហរណ៏ បើ axis events នឹងត្រូវបានលើកឡើងនៅពេល joystick
ត្រូវបានយកចេញ a gamepad’s analog triggers ត្រូវបានចុចឬ
released, mouse ត្រូវបានធ្វើចលនា a scroll wheel
has been moved នៅពេលដែលការធ្វើចលនាត្រូវបានរកឃើញនៅលើ touchpad
or touchscreen។ ទិន្នន័យនឹងត្រូវបានប្រើដែលតំរូវការ analog
controls។
ចំណាំះ axis events មានតែលើ android
Properties:
event.axis: វាផ្តល់នៅពត៏មានអំពី
axis ដែលនឹងបង្កើត this event។ ពត័មាននេះគឺត្រូវការក្នុងការចំណាំដែល axis input នៅកម្មវិធីដែលបានទទួលទិន្នន័យដូចជា x or y នៃ joystic។ វាផ្តល់នៅ descriptor string ដែលមានតែនៅចន្លោះគ្រប់ទាំង
input devices ដែលបានភ្ជាប់ទៅកាន់ system ហើយត្រូវបានភ្ជាប់ input ទៅកាន់ particular
player សំរាប់ multiplayer games
event.device ប្រើសំរាប់ផ្តល់នៅការចូលទៅកាន់
device ដែល axis event ចេញមកពី។ សំរាប់ property គឺត្រូវបានប្រើក្នុងការ differentiate
axis events ចេញពី different devices or players ដែលត្រូវបាននាំចូលទៅកាន់ multiplayer games
event.name វាជាString
“axis”
event.normalizedValue វាជាតំលៃ
scale axis ដែលមិនដែល exceed -1.0
& 1.0 វាត្រូវបានប្រើដូជា scale ដែលអាច apply
ទៅលើ velocity vectors សំរាប់ដាក់ objects
លើអេក្រង។ នេះជាតំលៃធម្មតាហើយងាយស្រួលច្រើនក្នុងការប្រើជាង rawValue
property ពីព្រោះវាមិនអាចធ្វើការជាមួយនឹង varying min/max
axis ranges ដែលផ្តល់នៅភាពខុសគ្នា input devices ដែលឪ្យកម្មវិធីក្នុងការ handle គ្រប់ទាំង axis
data នៅក្នុង uniform manner។ តំលៃធម្មតាគឺចាបពី
-1.0 & 1.0 បើសិនជា axis’s min & max
properties ជាតំលៃ negative & positive respectly។ នេះគឺជា range ដែលបានប្រើដោយ joysticks
& scrool wheels។
តំលៃធម្មតាគឺចាប់ពី0.0
& 1.0 បើសិនជា axis’s min & max properties ជាតំលៃធំជាង ឬស្មើសូន្យ។ វាត្រូវបានប្រើដោយ analog triggers នៅលើgamepads, touchscreens, touchpads, mice & trackpads។
តំលៃធម្មតាចាប់ពី -1.0
& 0.0 បើសិនជា axis’s min & max properties ដែលតិចជាងឬស្មើសូន្យសំរាប់ gamepad’s analog triggers ពេលខ្លះស្ថិតនៅក្នុង range
event.rawValue
វាជា raw value ដែលបានទទួលពី device’s
axis input។ តំលៃនេះគឺផ្តល់ជាចេញពី operating system។ សំរាប់តំលៃ raw value គឺគ្មានន័យទេសំរាប់វាផ្ទាល់។
the raw value គឺទាក់ទង់ទៅនឹង axis’ range ហើយត្រូវបានប្រៀធៀបទៅនឹង axis’minValue & maxValue properties
ដើម្បីឪ្យមានអាចប្រើបានច្រើន។ សំរាប់តំលៃនៃ axis input អាចជា widly រវាង different device types។ វាសំរាប់ប្រើនៅ touchscreen & touchpads។
ឧទាហរណ៏ បើសិនជា max value សំរាប់ touchscreen ដែលអាចបញ្ចូលនៅទំហំរបស់ screen in pixels។ សំរាប់ touchpads
តំលៃរបស់វាបង្ហាញទៅក្នុង pixels & its max range ដែលអាចបញ្ចូលទៅជា arbitrary value តាមរយះ manufacturer
សូមមើលកូដះ
--
Called when an axis event has been received.
local
function onAxisEvent( event )
print( event.axis.descriptor .. ":
Normalized Value = " .. tostring(event.normalizedValue) )
end
--
Add the axis event listener.
Runtime:addEventListener(
"axis", onAxisEvent )
No comments:
Post a Comment