Total Pageviews

Saturday, May 31, 2014

នេះជា Type ShapeObject របស់ Corona SDK (detail1)

នេះជា Type ShapeObject របស់ Corona SDK
សំរាប់ Vector display objects ដែលជា objects បានបង្កើតឡើងមិនមាន images, ដូចជា rectangles, circles, rounded rectangles and lines
នេះជា Properties របស់វា
object.blendMode
ប្រើសំរាប់ប្តូរនៅ blend mode on a specific object
នេះជា Blend mode types
Standard Presets
Normal: វាជា ស្តងដារ blend mode
Add: វាដូចគ្នានឹង linear dodge, additive blends are useful for glowing effect
Multiply: ប្រើជា multiply blends វាមានប្រយោជន៏សំរាប់ បង្កើត shadows, blending with white results in no change, blending with other colors will darken the composited image
Screen: ប្រើសំរាប់ lighten images ដោយគ្មាន lightening the darkest area

Porter – duff presets
Clear
Src
Dst
srcOver
dstOver
srcAtop
dstAtop
xor

Custom blend modes
សំរាប់ Custom blend modes ប្រើសំរាប់គ្រប់គ្រងនៅ source and destination factors ដែលប្រើនៅក្នុង blending calculation។ វាប្រើតាមរយះ Lua table and destination factors
Key
srcColor(តំរូវការ) វាជា String
scrAlpha(ជំរើស) វាជា String ដែលតំលៃដើមគឺជា srcColor
dstColor(តំរូវការ) វាជា String
dstAlpha(ជំរើស) វាជា String ដែលតំលៃដើមដូចគ្នានឹង dstColor

values
zero
one
srcColor
oneMinusDstColor
srcAlpha
oneMinusSrcAlpha
dstAlpha
oneMinusDstAlpha
srcAlphaSaturate

ដែនកំនត់
សំរាប់ android devices ខ្លះ វាមិនអាច load images ជា premultiplied alpha
សូមមើលកូដះ
Additive blend
local bkgd = display.newImage( "blendmode_bg.jpg" )
local laser = display.newImage( "blendmode_laser2.png" )
laser.blendMode = "add"

object.fill
សំរាប់ object fills, Corona ប្រើ concept of paint។ នៅពេលដែលដាក់វាជា assign a paint to a fill ប្រើសំរាប់ interior area នៃ shape is rendered
Paint types:
សំរាប់ general, paints ជា Lua tables ដែលផ្ទុកនៅ data។ វាមានប្រភេទផ្សេងនៃ paints:
Paint: ជា solid colors
bitmapPaint: ជា texture/images
CompositePaint: ជា multi textures
GradientPaint: ជា linear gradients
ImageSheetPaint: ជា Texture atlases
សូមមើលកូដះ
Local rect = display.newRect (135,100,50,50)
Rect.fill = {1,0,0} – red

object.path
វាជា Paths are a property របស់ shapes ដែលអាចគ្រប់គ្រង់លើ geometry of the shape
សូមមើលកូដះ
local rect = display.newRect( 135, 100, 50, 50 )
local path = rect.path
transition.to( path, { width=200 } )

object.stroke
សំរាប់ object strokes, Corona ប្រើ concept paint
សំរាប់ general, paints ជា Lua tables ដែលផ្ទុកនៅ data។ វាមានប្រភេទផ្សេងនៃ paints:
Paint: ជា solid colors
bitmapPaint: ជា texture/images
CompositePaint: ជា multi textures
GradientPaint: ជា linear gradients
ImageSheetPaint: ជា Texture atlases
សូមមើលកូដះ
local rect = display.newRect( 135, 100, 50, 50 )
rect.stroke = { 1, 0, 0 } -- red
rect.strokeWidth = 4   

object.strokeWidth
ប្រើសំរាប់បញ្ចូលនៅ Stroke width of vector objects នៅក្នុង pixels។ សូមចំណាំថា stroke widths are broken up to inner and outer parts។ វាជា stroke is centered នៅលើ boundaries of the object។ វាប្រើដោយចែកនឹង២ ពេលនោះ math.floot() on values
ចំណាំះ សំរាប់ stroke widths of an object is o by default if not set



No comments:

Post a Comment