physics.setScale()
នេះការបញ្ចូលនូវ internal pixel-per-meter ratio ដែលប្រើសំរាប់បំលែង on screen corona coordinated ទៅនឹង simulated physics coordinates។ វាត្រូវប្រើតែម្តងមុនពេលដែល any physics objects are instantiated។ បើប្តូរតំលៃវានឹងមិនមាន visual consequenses។ វានឹងប៉ះពាល់ដល់ physic model។ ពីព្រោះ Box2D engine is tuned for simulating medium-sized objects between 0.1m and 10m in size។ ដូចនេះការប្រើ Objects in game ត្រូវតែ mapped ជាមួយនឹង physical properties that fall roughly within this range។ ចំណែកតំលៃ scale ដើមគឺ 30 មានន័យថា ០.១ទៅកាន់ ១០ម range corresponds to visible objects btween 3 & 300 pixels in size។ សំរាប់រូបភាពធំ សូមបង្កើនតំលៃជា ៦០ ឬច្រើនជាង
សូមបង្កើនតំលៃបើសិនជា Objects simulating seem to sluggish or reach too slowly។ វាប្រហែលជាធំហើយនឹងធ្ងន់ សូមព្យាយាមក្នុងការ raising the scale calue and or reduce their desities
Syntax: physics.setScale (value)
Value (តំរូវការ)វាជាចំនួនលេខដែលត្រូវបញ្ចូលនៅតំលៃ Scale។ តំលៃដើមគឺ ៣០ range corresponds to visible objects btween 3 & 300 pixels in size
សូមមើលកូដះ
Physics.setScale (60)
No comments:
Post a Comment