នេះជា Type SpriteObject របស់ Corona
SDK
សំរាប់
SpriteObject
ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយប្រើ display.newSprite()
នេះជា
Properties
របស់វា
object.frame
នេះជា
read only
property ដែលតំណាងឪ្យ currently shown frame index of
loaded sequence
object.isPlaying
ប្រើសំរាប់ត្រឡប់នៅ
true បើសិនជា currently loaded sequence is currently playing; false
if it is not
object.numFrames
នេះជា
read only
property ដែលតំណាងឪ្យ number of frames នៅក្នុង
currently loaded sequence
object.sequence
នេះជា
read only
property ដែលត្រឡប់នៅ name of the currently playing
sequence
សូមមើលកូដះ
Local
current_sequence = spriteObj.sequence
object.timeScale
ប្រើសំរាប់ទទួលឬបញ្ចូលនៅ
scale to
be applied to the animation time។ វាប្រើសំរាប់គ្រប់គ្រង់នៅ sprite’s
animation speed dynamically។ នេះជា time scale 1.0
(default) ដែលរត់នៅលើ animation at normal speed។ សំរាប់ time scale 2.0 វារត់នៅលើ animation
twice as fast, while a time scale of 0.5 រត់នៅលើ animation
at half speed
ចំណាំះ
សំរាប់តំលៃធំបំផុតអាចមាន
២០.០ នឹងតំលៃតូចបំផុតមាន ០.០៥ supports up to 2 decimal places។
សំរាប់ការបញ្ចូលនៅ time scale អាចធ្វើឪ្យហ្វ្រេម skipping។ បើសិនជាការបង្ហាញនេះនៅក្នុង sprite event handler ដែល time scale is updated rapidly
សូមមើលកូដះ
spriteObj.timeScale
= 2.0
Methods
(Inherits methods from
DisplayObject)
object:pause()
ប្រើសំរាប់
pauses
the current animation, and frame remains នៅលើ currently
shown frame។ សំរាប់ playback can resume later ជាមួយនឹង object:play()
Syntax:
SpriteObject:pause()
សូមមើលកូដះ
spriteObj:setSequence(
"running_man" )
spriteObj:play()
--
some time
later
spriteObj:pause()
object:play()
ប្រើសំរាប់
play
animation sequence ដែលចាប់ផ្តើមនៅ current frame។ វាមិនអាច reset looping។ សំរាប់ object:setSequence()
អាចហៅពីមុន sequence ដែលអាចលេង។ ហើយ play
can also be called after object:pause()
Sprite
Events
សំរាប់
Sprite
Events are dispatched ទៅកាន់ object’s listener។ សំរាប់ events ទាំងនេះប្រាប់នៅ what
phase of the animation playback the sprite is in។ វាអាចមានដូចខាងក្រោមះ
Began:
Sprite ចាប់ផ្តើមលេង
Ended: នៅពេល Sprite ចប់
Bounce: នៅពេល Sprite bounces from forward to backward while playing
Loop: នៅពេល Sprite loops from the beginning of the sequence
Next: នេះជា sprite plays a sub subsequent frame that’s none of the
above phases
Syntax:
SpriteObject:play()
សូមមើលកូដះ
spriteObj:setSequence(
"man" )
spriteObj:play()
--
add the
event listener to the sprite object
local
function spriteListener( event )
print( "Sprite event: " ..
event.phase )
end
--
Add
sprite listener
spriteObj:addEventListener(
"sprite", spriteListener )
object:setFrame()
ប្រើសំរាប់បញ្ចូលនៅ
Frame in
the currently loaded sequence
Syntax:
SpriteObject:setFrame (frameIndex)
frameIndex(តំរូវការ) វាជាចំនួនលេខដែល frame index in the currently loaded
sequence ដែលចង់បង្ហាញ
object:setSequence()
ប្រើសំរាប់
loads an
animation sequence by name។ បើសិនេះមិនចង់ដាក់នៅ sequence ណាមួយ ហើយ first frame in the currently loaded sequence នឹងបង្ហាញ
Syntax:
object:setSequence ( [ sequenceName])
sequenceName
(តំរូវការ)វាជា String ដែលជាឈ្មោះរបស់ sequence
ដែលចង់បង្ហាញ
សូមមើលកូដះ
spriteObj:setSequence
(“running_man”)
spriteObj:play()
No comments:
Post a Comment