Total Pageviews

Tuesday, June 3, 2014

នេះជា Type SpriteObject របស់ Corona SDK

នេះជា Type SpriteObject របស់ Corona SDK
សំរាប់ SpriteObject ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយប្រើ display.newSprite()
នេះជា Properties របស់វា
object.frame
នេះជា read only property ដែលតំណាងឪ្យ currently shown frame index of loaded sequence

object.isPlaying
ប្រើសំរាប់ត្រឡប់នៅ true បើសិនជា currently loaded sequence is currently playing; false if it is not

object.numFrames
នេះជា read only property ដែលតំណាងឪ្យ number of frames នៅក្នុង currently loaded sequence

object.sequence
នេះជា read only property ដែលត្រឡប់នៅ name of the currently playing sequence
សូមមើលកូដះ
Local current_sequence = spriteObj.sequence
object.timeScale
ប្រើសំរាប់ទទួលឬបញ្ចូលនៅ scale to be applied to the animation time។ វាប្រើសំរាប់គ្រប់គ្រង់នៅ sprite’s animation speed dynamically។ នេះជា time scale 1.0 (default) ដែលរត់នៅលើ animation at normal speed។ សំរាប់ time scale 2.0 វារត់នៅលើ animation twice as fast, while a time scale of 0.5 រត់នៅលើ animation at half speed
ចំណាំះ
សំរាប់តំលៃធំបំផុតអាចមាន ២០.០ នឹងតំលៃតូចបំផុតមាន ០.០៥ supports up to 2 decimal places។ សំរាប់ការបញ្ចូលនៅ time scale អាចធ្វើឪ្យហ្វ្រេម skipping។ បើសិនជាការបង្ហាញនេះនៅក្នុង sprite event handler ដែល time scale is updated rapidly
សូមមើលកូដះ
spriteObj.timeScale = 2.0

Methods
(Inherits methods from DisplayObject)

object:pause()
ប្រើសំរាប់ pauses the current animation, and frame remains នៅលើ currently shown frame។ សំរាប់ playback can resume later ជាមួយនឹង object:play()
Syntax: SpriteObject:pause()
សូមមើលកូដះ
spriteObj:setSequence( "running_man" )
spriteObj:play()

-- some time later
spriteObj:pause()

object:play()
ប្រើសំរាប់ play animation sequence ដែលចាប់ផ្តើមនៅ current frame។ វាមិនអាច reset looping។ សំរាប់ object:setSequence() អាចហៅពីមុន sequence ដែលអាចលេង។ ហើយ play can also be called after object:pause()
Sprite Events
សំរាប់ Sprite Events are dispatched ទៅកាន់ object’s listener។ សំរាប់ events ទាំងនេះប្រាប់នៅ what phase of the animation playback the sprite is in។ វាអាចមានដូចខាងក្រោមះ
Began: Sprite ចាប់ផ្តើមលេង
Ended: នៅពេល Sprite ចប់
Bounce: នៅពេល Sprite bounces from forward to backward while playing
Loop: នៅពេល Sprite loops from the beginning of the sequence
Next: នេះជា sprite plays a sub subsequent frame that’s none of the above phases
Syntax: SpriteObject:play()
សូមមើលកូដះ
spriteObj:setSequence( "man" )
spriteObj:play()

-- add the event listener to the sprite object
local function spriteListener( event )
    print( "Sprite event: " .. event.phase )
end
-- Add sprite listener
spriteObj:addEventListener( "sprite", spriteListener )

object:setFrame()
ប្រើសំរាប់បញ្ចូលនៅ Frame in the currently loaded sequence
Syntax: SpriteObject:setFrame (frameIndex)
frameIndex(តំរូវការ) វាជាចំនួនលេខដែល frame index in the currently loaded sequence ដែលចង់បង្ហាញ

object:setSequence()
ប្រើសំរាប់ loads an animation sequence by name។ បើសិនេះមិនចង់ដាក់នៅ sequence ណាមួយ ហើយ first frame in the currently loaded sequence នឹងបង្ហាញ
Syntax: object:setSequence ( [ sequenceName])
sequenceName (តំរូវការ)វាជា String ដែលជាឈ្មោះរបស់ sequence ដែលចង់បង្ហាញ
សូមមើលកូដះ
spriteObj:setSequence (“running_man”)
spriteObj:play()


No comments:

Post a Comment